一条咸鱼

I taste blood every time that we kiss
我品尝每次亲吻时口中的血腥味
Get lost in your gaze
在你的注视下迷失
when you're licking your lips
你轻舔嘴唇
I'm lying here
我在试图掩盖
I'm holding my breath
我的呼吸
Can't wait for you
迫不及待
To love me to death
要你爱我直到死亡
Yeah turn it up
啊,燃烧吧
This f-f-f-fire inside
欲火
You turn me up
你带给我欢愉
Your body's a weapon tonight
你的身体是今夜的武器
You cut me up
你伤害我吧
Cut me up
伤害我吧
Stab me straight through the heart
直接刺中我的心脏
I'm madly in love
我疯狂的爱上了
With a killer
迷人的你。

评论(5)

热度(37)